Let's go anywhere

Let's go anywhere

L O N D O N - Útinapló

2015. június 09. - vjulianna

sam_2701_fileminimizer.JPG

Sosem vonzott London, sem Anglia. Főleg az időjárás miatt, illetve mert mindig olyan ridegnek tűnt minden (az időjárás, az emberek). Két dolog miatt fontolgattam mégis sokszor, hogy egyszer el kellene mennem: az egyik, mert a kedvenc együttesem angol, és egyszer szeretnék eljutni a szülővárosokba, a másik, mert a barátnőm Londonban él.:) 

Hát most az utóbbi miatt ki is mentem hozzá pár napra látogatóba, és azt kell mondanom kellemesen csalódtam!

Egy hosszú hétvégét (péntektől-vasárnapig) töltöttem kint, kevés minden fért bele, de megfogadtam: visszatérek.:) reszkess London!

Egy teljes napunk volt Londonra, így már jó előre megbeszéltük, hogy mit szeretnénk megnézni, vagyis én mit szeretnék, mert mégiscsak én vagyok, aki még sosem járt ott. Csak az volt a lényeg, hogy ne zsúfoljunk teli a napot, mert egy nap Londonra akárhogy is nézzük nagyon kevés. Jó előre vettünk a kuponos oldalon egy hop on hop off buszra jegyet, így féláron volt a jegy és egy csomó mindent meg tudtunk nézni vele. A nevezetességeknél megálltunk, lehetett "turistálkodni". Közben meg tudtunk dumcsizni. Ez kb 3-4 óráig tartott, és a belváros közepén tett le minket a busz, úgyhogy onnan meg folytattuk gyalog.

 

Elmentünk a Trafalgar térre- nekem ez a kedvencem eddig-, hallgattuk az utcai zenészeket Pink Floydot játszani, és részt vettünk egy Trafalgar téri közös nagy szelfibe is, amit egy vicces turista fiú szervezett össze. Délután a városnézés alatt foglaltunk asztal Jamie Oliver egyik éttermében, úgyhogy mikor már jól megéheztünk, betértünk ide enni. Fél óránk volt elfogyasztani az ebédünket, ugyanis ennyi idő áll rendelkezésünkre, ha hat főnél kisebb társasággal  érkezünk. Nagyon szép volt a hely, a mosdóban is mindenhol Jamie logója jött velünk szembe. Utána már nagyon fáradtak voltunk, úgyhogy felültünk az első double decker-re ami szembe jött velünk és csak mentünk mentünk, folytattuk a "buszos városnézést" és közbe csak csacsogtunk.  


Vasárnap már maradtunk Lutonba, elmentünk a helyi nevezetességeket megnézni, mint például a Bury Parkot. Ahol a helyi ázsiai és afrikai közösség lakik, és teli van az ő kis boltjaikkal. Ezt nagyon élveztem. Sokkal jobban szeretem az ilyen helyeket, ahol nem turisták laknak, hanem a helyiek, és bele lehet pillantani az ő kis életükbe. Sétáltunk egyet a környéken, bevásároltunk. Vettem egy doboznyi mangót, mert kint kb. 15 db volt 2 font, a bőröndömbe meg belefért, úgyhogy haza csempésztem. :)

 

 Utazási trükkök:

  • Londonba/Lutonba Bp-ről érdemes fapados repülővel menni (easyjet, wizzair) mert nagyon olcsón lehet kifogni a jegyeket. Az én utam kb.20.000 Ft-ba került, és mivel van Wizzair Discounct Club kártyám, amire gyűjtöm a pontokat a feladott poggyászom ingyen volt.
  • Ha Londonba mennél, és Lutonba megy csak gép olcsóbban, még úgyis megéri, mert Lutonból Londonban óránként megy vonat kb. 10-15 fontért (kb. 4-5.000 Ft)
  • Érdemes még itthonról megtervezni, hogy hova szeretnénk eljutni az adott városban (étterem, bár, szórakozóhely,múzeum, koncert,állatkert) mert a helyieknek is rengeteg  kuponos oldaluk van, és ott mindent olcsóbban/féláron megkapunk! 

 

tumblr_inline_moeee2keps1qz4rgp.jpg

                                   

foto_2_fileminimizer.JPG

sam_2596_fileminimizer.JPG

sam_2614_fileminimizer.JPG

sam_2627_fileminimizer.JPG

sam_2637_fileminimizer.JPG

sam_2652_fileminimizer.JPG

sam_2701_fileminimizer.JPG

sam_2709_fileminimizer.JPG

sam_2717_fileminimizer.JPG

sam_2721_fileminimizer.JPG

sam_2723_fileminimizer.JPG

sam_2725_fileminimizer.JPG

sam_2727_fileminimizer.JPG

 

Nektek mi a kedvenc helyetek Londonban? 

Ha tetszett a cikk vagy a blog, kérlek lájkold a Facebook oldalamat! 

Köszönöm, hogy benéztél! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgoanywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr567492858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása