Let's go anywhere

Let's go anywhere

Kezdetek

2015. március 25. - vjulianna

original.gifSokat szoktam gondolkozni, hogy mi tesz boldoggá, és mindig ugyanoda lyukadok ki: az utazás (és az azzal járó dolgok). Ezzel mindig így voltam. Világ életemben imádtam jönni-menni, soha nem kellett kétszer szólni, ha arról volt szó, hogy menjünk valahova. Anyukám minden családi vacsora alkalmával el is meséli a sztorit, hogy amikor gyerek voltam, és valaki azt mondta, hogy ő megy valahova, akkor én felálltam és hoztam a cipőmet, hogy megyek vele.

Ez azóta se nagyon változott, egy jó programra, koncertre, utazásra bármikor rá lehet venni.

Szeretném, ha az életem hátralévő részében még nagyon sok utazás beleférne. Rengeteg helyre szeretnék eljutni, rengeteg kultúrát, tájat szeretnék felfedezni, ezernyi helyi specialitást szeretnék megkóstolni, és még több  emberrel megismerkedni.

És ezt a sok élményt szeretném megosztani veletek itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgoanywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr177304768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása