Let's go anywhere

Let's go anywhere

Bye-bye 2015! Hello 2016 !

2016. január 08. - vjulianna

 Szép, hosszú év áll mögöttem. Szerettem 2015-öt, nem volt álmaim éve, ellenben sok élmény ért. De most hagyatkozzunk a blogot érintő eseményekre...:)

A lenti montázsban szerepel az összes idei belföldi és külföldi utazásom. Az évet utazás szempontjából idén elég későn, csak áprilisban nyitottam meg, amikor is meglátogattam a barátnőmet Londonban, és egy nagyon tartalmas hétvégét töltöttünk el együtt. Első londoni látogatásom volt, amitől nem vártam sokat, ellenben nagyon kellemesen,pozitívan csalódtam.

Nyár elején lementünk a Balatonhoz, Siófokra, egy hosszú hétvégére. Keveset járunk a déli parton (valószínű nem is nagyon fogjuk ezt továbbra sem túlzásba vinni) ezért szerettük volna felfedezni a Balatonnak ezt a részét is.

 

 

Júliusban Pisába repültünk, azzal a céllal, hogy felfedezzük kicsit Toszkánát. Ez sikerült is, csodálatos öt napot töltöttünk itt. És egy pontot le is húzhattam a Bakkancslistámról, ugyanis egy régi álomhelyre is ellátogattunk: Cique Terrébe.

Imádom a fesztiválokat, idén nyáron sikerült is eljutnom 1-1 napra a VOLT ill. a SZIGET fesztiválra. 

Készíthettem egy közös selfiet, kedvenc cukrászommal Budy Valastroval, mikor éppen Budapesten járt.:)

Nyár végén a barátnőmmel mentünk három napra a Szlovák Paradicsomba. Ilyen,élménydús hétvégém régen volt. Bejártunk a környéket, voltunk kirándulni, Jégbarlangot másztunk, jókat ettünk és beszélgettünk.

Ősszel elmentünk Tokajba egy napra a családommal, ettünk az Anyukám mondta étteremben, ami mindenképpen megér egy látogatást, ha arra jártok.

Valamint megkerestünk még a méltán híres Bokodi tavat is, ahol lőttünk egy kisebb fotósorozatot.:)

Az októberi hosszú hétvégét Prágában töltöttük a barátainkkal. Megpróbálva nem megtörni azt a hagyományt, hogy minden évben egyszer ellátogatok Prágába ( a kedvenc európai városomba).:) Bejártuk az egész várost két nap alatt, rengeteg helyen ettünk,ittunk. Hazafelé még a Csontmúzeumot is meglátogattuk, amíg elég hátborzongató élményt volt. 

 Szerencsére az ősz nagyon szép volt 2015-ben, ugyanis mikor október végén Balaton felvidékre látogattunk egy hosszú hétvégére, majdnem 20 fokban tudtunk kirándulni. Bizton állíthatom, hogy az egyik legjobb belföldi kiruccanásunk volt ez. Lélegzetelállító szállás, a Folly Arborétum, a taplocai tavasbarlang, és sok más egyéb programmal (amit hamarosan olvashattok is itt a blogon).

 És én ugyan év zárásnak mondanám, de igazából az új év első két napját töltöttük a Mátrában, a Galyatetőn, pihenve, wellnesselve. Méltóképpen lezárva az új évet, és elindítva egy új reméljük még csodálatosabbat...

 2015.jpg

 Számokban: 

2015-ben 365 napból 20-at biztosan utazással töltöttem. 13-at ebből külföldön, a többit kis hazánk határain belül.

4 országban jártam (Anglia,Olaszország,Szlovákia, Csehország), de vagy 8 hazai nagyvárosba szálltam.

 

Kívánok nektek is sok, izgalmas utazásban gazdag új évet!

Ha minden igaz nekem ez egy nagyon különleges év lesz, mivel idén töltöm a 30.születésnapomat, és ez alkalomból szeretném meglepni magam egy életre szóló utazási élménnyel...:) Amiről hamarosan Ti is többet olvashattok itt a blogon. Ha kíváncsiak vagytok lájkoljátok a Facebook oldalamt és első kézből értesültök majd a további kalandjaimról! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgoanywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr958245928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása