Let's go anywhere

Let's go anywhere

V A D O N -Filmajánló

2015. június 29. - vjulianna

wild.jpg

Elképesztően vártam ezt a filmet, minden héten megkérdeztem a páromat, hogy játsszák e már?? Kb. 1 év telt el a között, hogy tudtam, hogy lesz ilyen film, és hogy meg is néztem volna. Tudtam, hogy ez az én filmem lesz. Egyben biztos voltam, egyedül szeretném megnézni, akár moziban, akár otthon, de kellett a teljes filmélmény. Így is lett, addig vártam vele, míg moziban már nem játszották, így maradt az otthoni mozizás. Amit nem is bántam meg, mert kb 100 db papírzsepit használtam el a film alatta (szolg.közl.: mindenen, értsd: mindenen képes vagyok sírni, reklámon, képen, zenén...). Így mindenki jobban járt, hogy nem moziban láttam a filmet.:)

 


A filmről: Cheryl (Reese Witherspoon)  élete mélypontján úgy határoz, hogy megteszi a világ egyik leghosszabb túraútvonalának (Pacific Crest Trail- 4265 km) egy 1100 km-es szakaszát, mindenfajta előzetes túraismeret nélkül. Abszolút kezdő túrázóként az első percekben szembesül minden apró, de egy túrázó számára egyértelmű dologgal: nehéz a táska, alig tudja felemelni, sátorállítás, élelemhiány, tűzrakás, és még sorolhatnám. A feladatokkal kiválóan megbirkózik, sokszor szeretné feladni, de nem teszi. 

Pacific Crest: Észak-Amerika nyugati partja mentén húzódó 4265 km-es túraútvonal. A legészakibb pontja a kanadai határnál, legdélebbi majdnem a mexikói határnál van, tehát valóban elég hosszú, még kocsival is. Különböző szakaszok vannak, eltérő nehézségi fokokkal. "S ahogyan minden túra, így ez is a lélek és test magányos vándorlásáról szól."

A túráról itt olvashattok többet:  http://www.pcta.org/

A filmet megnézve természetesen bárkinek megjön a "túrakedve" (ha eddig nem is volt), így voltam ezzel én is. Bakkancslistás lett a hely, legalábbis egy része biztos.


ca1.jpg
ca5.jpg

ca3.jpg

ca2.jpg

cheryl.jpg                                         Cheryl Strayed, akinek életrajzi regényéből született a film  

 

Ti láttátok már a filmet?

Ha láttatok mostanában jó road movie-kat kérlek kommentben írjátok meg őket! 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a Facebook oldalamat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgoanywhere.blog.hu/api/trackback/id/tr717531712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása